oj oj oj

Jag måste vara den mest otrevliga människan i världen just nu...
Visste inte att man kunde bli SÅ dålig av att sluta röka.

Igår mådde jag skit, trodde nästan att jag skulle dö.
Mådde illa, var yr, ont i huvudet, okoncentrerad, irriterad.
Det läskiga är att det sätter sig på psyket, känner mig så otroligt ful och oattraktiv, totalt värdelös och oälskad. Och allt som går minsta lilla snett är mitt fel. Tror att jag grinade mer eller mindre hela natten, så idag är jag riktigt trött.
Dessutom har jag tappat aptiten. Min lilla baktanke med detta var att gå upp i vikt, för det gör man ju tydligen när man slutar röka. Men hur f*n ska man kunna gå upp i vikt när man mår så dåligt att man inte får i sig något?

Hur länge kommer jag må såhär??


Kommentarer
Postat av: L

Men lilla hjärtat... Vet precis vad du går igenom och känner verkligen med dig. När jag har slutat röka så har det med satt sig på psyket. För mig har det blivit bättre efter en vecka ungefär... Tänker på dig massor gumman och finns här om du vill prata, bara gråta eller bara sitta och stirra. Finaste du... Snart vänder det!! Pussss.

2010-01-25 @ 00:14:31
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Annica

Man mår verkligen konstigt. Ibland känns det som man e lite halv-full och ibland som man bor i en bubbla, arg, ledsen och allmänt konstig! Då fattar man vilka gifter kroppen brukar ha i sig jämt, eftersom man mår så när dom går ur. Kämpa på, det är svårt, men värt det! Det blir lättare efter ett tag, även om det inte känns så just nu! Kramis

2010-01-26 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0