It takes one to know one

Skrev i min statusrad på facebook för ett tag sedan att jag ville ha tulpaner, semlor, vårsol och trevligt fikasällskap. Hade en såndär riktig deppdag.
Lilla lillasyster fattar hinten några dagar senare och kommer med semlor och rosa tulpaner, och hon bad om ursäkt för att hon inte hade hittat vårsolen...... jag godtog ursäkten eftersom hon erbjöd sig att stanna och fika med mig.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men åååååå!!!! Här skulle ni få en bild på dom fina tulpanerna, men eftersom blogg.se inte gör annat än att krångla så får ni bilden en annan dag när blogg.se är på bättre humör.........
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering:
Nu funkar det, här är dom finfina blommorna =)




Kommentarer
Postat av: Malin

U want 2 huuuuuuug me, U want 2 lööööööööv me ! =D

2010-02-09 @ 09:25:08
URL: http://krantzkakan.blogg.se/
Postat av: L

Åhhhhh så fiiiiina!!!!! =)

2010-02-11 @ 11:43:11
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0