Back on track

Hej hallå ja, nu va jag här igen...

Lite deppig över att sommaren är förbi, jag hann verkligen inte njuta av den. Kom mig till stranden tre gånger, det måste vara ett bottenrekord. Men jag har jobbat desto mer, mer än heltid. Arbetet har gett mig otroligt mycket lärdom, sån lärdom som man inte kan läsa sig till.

Nu drar skolan snart igång igen, och jag längtar faktiskt. Denna sista termin är det hårdplugg som gäller. Dessutom har jag börjat ta körlektioner, nu jäklar får ni se upp där ute på vägarna, haha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte heller badat mer än 3 gånger i år, känns som om sommaren bara har flygit iväg!

2010-08-20 @ 21:59:28
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Annica

Låter bra tycker jag. Det betyder att jag får sällskap framöver (utan att behöva åka iväg ler)

2010-08-26 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0