Katastrofal bloggare

Japp, det är jag det ;)

Livet rullar på i 300 km/h. Trots detta har jag inget kul att skriva om.
Gör min praktik nu, trivs riktigt gott. Har två veckor kvar sedan är det dax att infinna sig i skolbänken igen.

Så dagarna fylls av praktik, barnens läxor, mitt praktikarbete, matlagning, tvätt, handla, städa, förbereda morgondagen och sova.
Lite mycket just nu kan jag känna, känns som om jag inte hinner göra något ordentligt, går runt med dåligt samvete hela tiden. Vill vara mer närvarande mamma, trevligare fru, socialare vän, laga godare mat, ha ett renare hem osv osv......

Nu ska jag gå i duschen, också en detalj som tar tid, suck.....


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tycker det är bra att ha mycket att göra precis som du. Tänk så mycket vi hinner med om man jämför med de som inte vill göra något. Jag vill bestämt säga att du är en väldigt bra facebook-vän och kan intyga att du är en fantastisk mamma! Jag kan däremot inte säga om du är en bra fru eller matlagare haha...

Cheers

2009-11-08 @ 12:54:09
Postat av: Maria

Haha, tack Martin!! =D

2009-11-08 @ 14:22:12
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: L

Du är alldeles perfekt precis som du är!! Men jag förstår dilemmat. Känner igen mig mycket i det du skriver just nu... Tänker på mig megamassor ;) Pusss.

2009-11-16 @ 22:53:34
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0