191 miljoner

Vad skulle du göra??

Jag satsar stenhårt på dessa 191 miljoner, såg någon reklam på tv om att man kunde vinna det.
- vadå, måste man spela för att vinna??

Om jag vann så mycket pengar skulle jag köpa ett hus i skogen (ett stort) och ta upp mitt stora intresse hästarna igen. Jag skulle glädjas över att kunna ge nära och kära en slant och överraska med presenter när jag känner för det.
Jag skulle anlita en städerska och en kock.
Jag skulle införskaffa en ny garderob och nya bröst (utsidan är inte allt, jag vet, men om utsida och insida är nöjda med varandra blir livet fan så mycket enklare).
Jag skulle resa, inte långt och länge, men när jag känner för det.

Vad resten av miljonerna skulle gå till har jag ingen aning om. Förmodligen till att betala sjukhus, psykavdelningar och diverse psykologer.
För tro mig, jag hade fått ett psykiskt frispel av att ha så mycket pengar......




Kommentarer
Postat av: Martin

Då kan du anställa mig! Jag är både utbildad kock och lärare :). Hoppas du vinner!!!!

2009-11-20 @ 16:40:33
Postat av: L

TACK för idag underbara du ♥♥♥

2009-11-23 @ 14:19:47
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

Och förresten... "utsidan är inte allt, jag vet, men om utsida och insida är nöjda med varandra blir livet fan så mycket enklare" Sååå jäkla SANT!! ;)

2009-11-24 @ 11:53:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0