Vad har jag gett mig in på??

Från och med igår (12/1) så är jag heltidstuderande på komvux.
Ska få ordning på mina betyg så att jag får behörighet till högskolan och utbildningen till förskolelärare.

Vill verkligen detta, vill jobba med barn och då måste jag utbilda mig.
Har inget annat att välja på......

Känns lite konstigt att veta att dom närmsta åren är uppbokade av studier för min del.
Men jag SKA fixa detta, på ett eller annat sätt......

Idag börjar jag med matteB.
Matte är verkligen inte min starka sida så detta kommer bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till!! Härligt när du är klar sen och du är förskolelärare, det kan ingen ta ifrån dig.

2009-01-13 @ 10:14:49
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: May Britt

Detta klarar du galant!!!

Lycka till!!

2009-01-13 @ 15:51:51
Postat av: Annica

Bra, det är nog klokt. Stina började oxå igår. Går du med henne? Kram

2009-01-13 @ 18:19:08
URL: http://vampyria81.blogg.se/
Postat av: Lena

Åhhh vad kul att du vet vad du vill göra. Plugga är kul och det kommer att gå alldeles utmärkt för dig!! Jag har läst Matte A B C inför högskolan och det var inte min grej heller men nu har jag min examen i min hand och då är man glad att man gjorde det!!



Lycka till vännen!! Sorry att jag kommenterat dåligt det sista med. Skäms Kram kram L.

2009-01-21 @ 12:17:38
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0