Helgen i korthet

Har haft en lugn helg.

Corinne har sovit över hos en kompis för första gången, och det var ingen mjukstart.
Hon följde med kompisen hem efter skolan i fredags och kom hem i söndags eftermiddag.
Alltså en hel helg, och det har gått superbra. Ingen hemlängtan. Redig tjej!!!!


I lördags hade jag bebisbesök. Kompisen fick en liten tjeja på självaste nyårsafton.
Kände ingen bebislängtan alls faktiskt, visst är hon söt och mysig. Men nej, jag ska inte ha några fler.


Tanja har njutit av att vara ensambarn denna helg, har knappt sett röken av tjejen.
Hon gillar verkligen att myssla för sig själv =)


Känner mig utvilad och nu är det dags att ta tag i pluggandet igen. Och ringa A-kassan, vart f*n har dom gjort av mina pengar?????

                                                                              
     


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja den där j-a a-kassan... Man får vara glad om man får pengar lite då och då... Blir inte riktigt klok på dom.



Skönt att få känna sig utvilad!!



Tjingen!!

2009-01-19 @ 10:58:35
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Lena

Sååå oerhört vacker!!!

2009-01-21 @ 12:18:06
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0