Nu va vi där igen

Har lust att bara gråta, min nacke har blivit riktigt ond igen.
Trodde verkligen att det var bra nu, har ju inte haft riktigt ont på snart ett år. Visst har jag känt av det ibland, men det har ju gett med sig snabbt igen.

Har känt av rygg och nacke från och till i några dagar nu, ingen större smärta, men stel, öm och det där läskiga krachandet i nacken.

Men, när jag vaknar idag är det katastrof. Nacken gör så jä**a ont, armen domnar och pirrar hela tiden, känner mig febrig (av smärta?) och hela nacken och vänster axel är svullen.

Tillbaks på ruta ett! FAN FAN FAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Stackare... Inte roligt alls, skitnacke!!! Ska vi bilda "invalidklubb" jag och du eller =) Kram o krya på dig!

2009-02-13 @ 21:38:52
URL: http://vampyria81.blogg.se/
Postat av: Lena

Neeeej, fy fasen!! Din stackare... Lider med dig och hoppas att det snart vänder gumman!! Kram kram.

2009-02-16 @ 09:25:24
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0