Dessa ytterkläder *suck*

Trodde helt säkert att jag hade vinterkläder till Tanja efter Corinne.
Plockar fram den tänkta jackan och upptäcker att dragkedjan är trasig, lång jacka = lång dragkedja = DYRT

Overallen då....... fel storlek. Stor som ett tält eller för liten *suck*
Det är väl såhär det ska vara när man "planerar" så bra och får ett sommarbarn och ett vinterbarn.

Så nu måste jag köpa nya vinterkläder till båda två.
Billigt och bra har jag hört...... NOT =(


Varför kan det inte vara sommar året om??





Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Vet inte vilka storlekar som fanns kvar, men igår var jag med emma o stina på sportshopen (tanumstrand) och hon köpte brun overall med rosa detaljer för 150:- Värt att kolla??? kram

2008-09-28 @ 15:22:32
URL: http://vampyria81.blogg.se/
Postat av: Annica

till Molly alltså =) hi hi

2008-09-28 @ 15:23:17
URL: http://vampyria81.blogg.se/
Postat av: Helene

Tycker absolut att du ska överväga att ha ett party på Madicken! Då får du ju plocka ut varor värda 10% av den totala summan. Det kan bli ett ganska bra avdrag till ett par superbra ytterställ!! De är faktiskt helt suveräna, lätta, smidiga, helt vatten och vindavvisande. Dessutom är de supersnygga!!!



Bara ett tips....



Kram

2008-09-28 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0