Ska hämta

Nu har Corinne jultidningspremie kommit.
Hon valde en bärbar dvd-spelare.
Hoppas att den är bra. Återstår att se när vi har hämtat den.

Idag har Corinne egentid med mig, Tanja är hos sin dagmamma.
Corinnes val av aktivitet idag var att gosa med nya kaninen framför tvn.
Vad jag gör spelar inte så stor roll enligt fröken finemang.

Jaja, jag valde att sätta mig brevid henne i soffan och surfa lite.
Då är jag ju nära henne och vi blir inte störda av någon annan som kräver uppmärksamhet (läs Tanja)



Nu ska vi snart gå och hämta premien =)


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Hahah...=) sköönt att veta att man inte är ensam!! Tycker det är superkul nu när syrran blivit "stor", vi har så mycket roligt ihop=) På ett annat sätt än förr;P

2008-11-20 @ 21:10:02
URL: http://lillamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0