Vad händer???

Känner mig lite förvirrad, hände något konstigt i morse.

Jag gick runt i köket och höll på med frukosten vid 7.20 precis som jag brukar. Hade då varit uppe sedan strax innan 7 (ja, jag är morgonpigg).
Plötsligt känner jag mig yr och det känns som om någon trycker på mitt huvud, pressar mig mot golvet lixom.
Får tag på en stol och sätter mig. Hjärtat slår så fort och jag kommer på mig själv med att andas korta hastiga andetag, händerna skakar och jag känner mig lätt illamående.
Övertalar mig själv att andas ordentligt, ta lååååånga djupa andetag nu Maria, räkna till 10
Jodå, det släpper efter en stund. Allt som allt handlar det om ca 10 min från det att jag blir yr tills jag kan resa mig igen.

Har efter detta varit trött, helt slut i kroppen lixom. Men jag har ju inte haft ro i kroppen, klättrar på väggarna som vanligt...... =)

Kanske jag håller på att bli ordentligt förkyld eller något??? Vet inte vad jag ska tro........


Kommentarer
Postat av: Annica

Här kommer doktor annicas svar =) Det är nog en ångest-släng, pga av stress eller pga vad som helst nästan. Har själv haft likadant. hjärtklappning, stickningar i händer eller darrnignar. Behöver inte vara det såklart, men jag vet att korta andetag gör saker med syret bla. och därför känner man sig konstig. Kram

2008-12-10 @ 17:04:36
URL: http://vampyria81.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Låter läskigt, men jag tror på Annicas idé. Jag känner oxå igen de.

2008-12-10 @ 17:07:16
URL: http://alexxx88.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fy då. Hoppas att det inte händer igen.

Hur är det med dig idag??

2008-12-11 @ 11:40:37
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0