Vad händer här då??

Efter mycket om och men, drömmande och spekulerande har vi tagit beslutet att HELA köket ska renoveras.
Oj oj oj!!!

Alla som känner mig vet att jag lätt får anfall av beslutsångest
Nu pratar vi om ett helt jä**a kök
Gissa om jag har beslutsångest, haha

Vi har iallafall bestämt oss för IKEA-kök
Såhär ser luckorna ut:


Faktum ek

Så nu återstår bara handtag, kakel, golv, tapeter osv.
Ni förstod ironin i meningen ovan va ??

Jens gör bänkskivorna, stenskivor såklart.
Gissa varför jag gifte mig med en stenhuggare.......

Minns inte vad stensorten heter, uppdaterar när jag har frågat maken........


Oj oj oj, vad har vi gett oss in på???


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefint!! Det tittade jag på innan vi gjorde köket med =)



Kraaaam

2008-08-22 @ 13:45:30
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0