Med min vanliga tur......

Idag är dagen D, ska på anställningsintervju.
Jobbet i fråga är mitt drömjobb, bra arbetstider, heltid, nära och socialt. Kan inte bli bättre.

Men (det finns alltid ett men) eftersom jag är så förkyld så har jag lyckats tappa rösten nästan helt,
Jag låter visserligen bättre nu än vad jag gjorde igår kväll, men att sitta och framställa sig själv som den ultimata medarbetaren när man heskraxar och hostar varannan minut kommer inte bli lätt.
Ska vara där 16.00

Så idag gäller följande:
♦ Håll käften
♦ Missbruka halstabletter
♦ Drick honungsvatten

Är det någon som har något annat smart tips så är jag tacksam!!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas att det gick bra för dig idag på anställnings intervjuen. Kram

2008-04-08 @ 17:51:26
URL: http://mathildahanssen.bloggagratis.se
Postat av: Helene andersson

Hej!
Hoppas för det första att din intervju gick bra!!

Ja, det är ju tur att det går över, och att de är ljuvliga tiden däremellan!
Kram

2008-04-08 @ 22:34:28
Postat av: Helena

Grattis! vad är det för jobb? *nyfiken*

2008-04-10 @ 08:56:54
URL: http://arendalirl.blogg.se
Postat av: Bloggens ägare

Mathilda: Det gick toppen =)

Helene: Jo, dom e ju himla söta när dom väl sover (i sin egen säng) ;-)

Helena: Jag ska jobba på Ann-Cathrines kläder, hon ska öppna en ny butik så jag får vara med "från början". Ska bli så jävla kul =D

Kram på er alla!!

2008-04-10 @ 09:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0