Pyssel

Har ju precis fyllt år och fick då en slant av min mormor och morfar. Att använda till något JAG vill ha.

Och vad vill jag ha då??
Jo, jag vill göra smycken. Något som alltid lockat mig och som jag har grejat mycket med då jag har jobbat på fritids.

Har lixom aldrig fått tummen ur att införskaffa prylar till detta, snål mot mig själv......

Men nu så, nu finns här lite grundsaker som är bra att börja med.
Ska sätta mig och klippa sönder gamla halsband och armband, finns många här som inte används men som kan bli snygga som bara den om jag får fixa och dona lite.

Så, nu har jag MIN grej, MIN tid...... Känns så otroligt bra =)


Kommentarer
Postat av: cicci

Att få vara lite kreativ iblan är såååå skönt.

Är så glad att vi har våra måndagskvällar då vi får vår tid att pyssla, man behöver det.

2008-11-05 @ 14:13:18
URL: http://livethoslarssons.blogg.se/
Postat av: Lena

Åhhh, vad kul gumman!! Jag har ju min scrapbooking och det är sååå rogivande och härligt... Gäller bara att få litetid för det, vilket är allt för sällan =(



Men jättekul att du har hittat DIN grej =)



Kraaaam.

2008-11-06 @ 17:33:12
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0