Fars dag....

Pappan i detta hushålle firades med fruktsallad och ett litet paket.

Corinne och Tanja fixade fruktsalladen helt själva.
Krävdes lite mod av mig att lämna dessa små virrpannor själva i köket med knivar i högsta hugg.
Men såklart så fixade dom detta galant. En stor skål med fruktsallad stod framdukad på bordet, skålar, skedar och muggar med saft hade dom ordnat helt själva.
Dom hade tillochmed städat undan på bänken efter sig =)



Min pappa firades med ett gäng lotter, fantasilöst ja, men han gillar lotter.
Det bjöds på fläskfilégryta med ris och chokladpudding till efterätt.
Avslutade med att spela När & fjärran som pappa fått av mina systrar.


Jättebra dag med människor som jag tycker såååå mycket om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0