Tiden går

Dagarna rullar på i en faslig fart.
Jullovet försvann i en fingerknäppning och nu har jag börjat termin 2 av 3 på min utbildning till undersköterska. Fick ny lärare, gillade den gamla bra, men denna nya människa är underbar. Hon är en trevlig person som är mycket strukturerad i sitt upplägg. Detta gör att det blir mycket lättare att plugga, man vet ju vad som förväntas varje lektion och det är jätteskönt.

Jag har även börjat träna, kör BodyBalance. Med tanke på min grymma träningsvärk så är det behövligt ;)
Skulle nog behöva träna något mer i veckan, men det är INTE gratis och dygnet har tyvärr bara 24 timmar. Får nog ta mig en funderare på detta.....

Ha en fin dag!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hade jag skitit tillräckligt med pengar, så skulle våran motionsform varit RIDNING!!!! Ingen rik människa som vill sponsra oss tro =) Kram

2010-01-20 @ 20:30:30
Postat av: Maria

Har hört att det ska finnas en sida som heter sugardaddy.com eller ngt liknande. Gamla RIKA snuskgubbar som gärna lägger pengar på fina flickor som oss. Värt ett försök?? ;)

KRAM

2010-01-20 @ 21:54:17
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0