Kommer min familj överleva detta??

Jag har fått en helt strålande idé...... Sluta röka!
Hmm, tja, jag tyckte att den va super när jag kom på den, nu vette 17....

Jaja, första dygnen är ju jobbigast har jag hört.
Min stubin är inte vad den borde vara och jag är brutalt rastlös, klättrar på väggarna.

Ett dygn har jag klarat nu, det är ju ungefär lika betydelsefullt som en fis i rymden.
Och min kära make som ofta gnäller på mitt rökande har INTE märkt något alls, hmmm. Verkligen stöttande!

Lovar inte något, men jag försöker i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tänk på allt DU kan unna dig istället.

Duktigt!!

2010-01-22 @ 18:41:18
Postat av: Anonym

Kom igen, det går. Det e jobbigt ett tag, men det går som bekant över. Vet ju av egen erfarenhet hur stolt man blir när man klarat sig ett bra tag, och att man känner sig "frisk & fräsch" Passa på nu när du ändå börjat träna oxå! En heja-på-kram till dig och en spark på Jens som inte märker nåt ler Tänkte vi skulle ses snart, frågan är om man vågar det nu =) En galen Maria är inte och leka med! He he!!!!

2010-01-22 @ 22:00:05
Postat av: Malin

Kämpa på sis ! Visa att du e duktigare än mig ;)

2010-01-23 @ 11:03:24
URL: http://krantzkakan.blogg.se/
Postat av: L

Du är sååå duktig ♥♥♥

2010-01-25 @ 00:16:01
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0