Gnällig som få

Ja, det är jag det.
Sista praktikveckan och jag sitter hemma med sjuka barn.
Kanske är jag inte helt frisk jag heller?? För jag känner inte igen mig själv.
Jag är trött hela tiden, inte så där lat-trött utan trött-trött. Har inte ork eller lust med något, vill bara sova. Aptiten är som bortblåst, jag som ALLTID är hungrig annars.
Det dåliga samvetet gnager. Jag borde så himla mycket. Städa, tvätta, gå till insamlingen, handla (vem äter upp all mat?), putsa fönster inför julen, och en massa annat.

NÄR ska jag få ork och energi till detta??
Väntar otåligt......




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också så där utmattat trött. Det enda jag längtar efter när jag går upp på morgonen är att få gå och lägga mig igen. Och jag orkar absolut ingenting.. Tröttsamt..



Jotex.se var det jag handlade på.

2009-11-19 @ 21:07:55
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0