Minisemester dag 2

Detta var dagen D
Skara sommarland!!
Vi var på plats när dom öppnade kl 10.00, trots en herrans massa folk gick det snabbt att komma in.
Va lite tveksam till hur mycket mina tjejor skulle våga åka, men jag hade inte behövt oroa mig alls.
Dom åkte allt med glada tjut, eller ja, Tranan ville dom inte åka.
Men det ville jag och syrrorna, så mina troll passade skrindan och vi åkte.
Skulle vilja klassa Tranan som överreklamerad, men men, nu har jag åkt den iallafall.
Avslutade dagen med att gå till badlandskapet, där var allt folk, trångt om härligheten.
Vadade mest runt och höll koll på barnen. Och barnen, dom tyckte det var riktigt kul.




Avslutade dagen med att hämta upp kusin Felicia och bjuda henne på tacokväll i vår stuga.

         

En riktigt lyckad dag som vi kommer att minnas läääänga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0