Nu så....

Har varit lite kass på att uppdatera här känner jag.

Corinne har börjat på Dans och lek. Superkul tycker hon.
Dom får lära sig grunderna i bugg och rock´n roll.


Lördag kväll och natt tillbringade vi (jag och tjejerna) hemma på Tova.
Mamma och pappa e ju i Thailand och minsta syrran jobbade sent, så vi höll den andra syrran sällskap.
Hemmagjord pizza, körslaget och godis. Såååå trevligt!!

Sovtajm



På söndagen packade vi in oss i bilen och begav oss mot göteborg och vår faster med familj.
Det blev en heldag med prat, skratt, fika och god mat.
Mina småtjejer lekte med min minsta kusin (och guddotter) som precis fyllt fyra år. Kul att se dom ha så roligt ihop.


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina dom är... Låter som en toppenhelg!! =) Kraaam.

2009-02-09 @ 09:17:26
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0