Sista dagen

Idag gör Tanja sista dagen hos dagmamman.
Hon har själv fått välja när hon känner sig mogen för att börja på fritids, och nu kändes det rätt tyckte Tanja.
Jag tror att det kommer att bli jättebra.

Men oj så konstigt det kommer att kännas utan dagmamman. Hon har ju varit en trygg punkt för hela familjen sedan Corinne började där när hon var ett år.
Vi har alltså haft näst intill daglig kontakt med dagmamman i 7,5 år. Hon har alltid ställt upp för oss och brytt sig oerhört mycket om barnen. Julklappar, födelsedagspresenter, kalas, påskpresenter osv. Hon grattar fortfarande Corinne trots att hon slutade där för två år sedan.

En otrolig människa som det kommer bli väldigt tomt utan.

Nu ska jag snart gå dit på avslutningsfika, känns lite sorgligt, men det är ju livets gång.


Kommentarer
Postat av: L

Sådanna människor växer inte på träd... Förstår att det känns sorgligt!! Men är hon så underbar som hon verkar så tror jag inte att hon blir allt för ledsen om Ni skulle dyka upp på besök lite då och då ;) Bamsekramar ♥

2009-12-03 @ 14:57:29
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Martin

Det är jobbigt när man ska ändra på en rutin eller verksamhet... man vet vad man har men inte vad man får. Allt har sin tid.. Jag önskar T all lycka till på fritids.

2009-12-03 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0