Hollywoodsvall och felfri hy

Det är det inte alla som har, men jag är på god väg.....

Fick superbra schampo i trevlig presentförpackning av Malin och Magnus



Ansiktsmask och benmask (?!) fick jag också. Benmasken funkar på samma sätt som en ansiktsmask, men ska då kladdas på benen istället. Låter superkonstigt, men det måste ju provas. Helena är bra på att hitta roliga små saker som man inte visste att man behövde förän man har provat dom.



Av mamma och pappa fick jag en vågtång från OBH-nordica, tänk att dom visste att jag önskade mig en sådan ;)

Dessutom fick jag en EGEN thermosmugg, perfekt när man går på picnic med barnen, eller i pulkabacken, eller på stranden eller, eller, elller...... Ja, du fattar!

Är jättenöjd med min jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0