Helg....

Äntligen helg, känns otroligt skönt. För denna vecka har inte varit rolig, jag har varit helt sanslöst trött och orkeslös.
Min helg ska jag ägna åt slappning på hög nivå.
Jo, jag ska göra det nödvändigaste. Familjen ska inte behöva svälta och gå i skitiga kläder och äta från odiskade tallrikar. Men förutom det ska jag inte göra mycket.

Imorgon ska Tanja på barnkalas på förmiddagen, och på eftermiddagen ska hela familjen till grannarna på glöggkväll.
Glöggkväll är en trevlig tradition vi har här på gatan, alla grannar träffas och umgås en stund. Turen vandrar bland husen år för år.

Vad ska du göra i helgen??


Kommentarer
Postat av: Martin

Du gör HELT rätt i att slappa så gott det går.. Tyvärr finns det för många måsten i bland. Vad roligt att T ska ha barnkalas! De får det säkert superkul :)



Själv gör jag inte så värst mycket. Ibland känns det inte som det är någon idé att hitta på något, helgen går ju så jäkla fort ändå :( Jag har ändå hunnit med att baka en pepparkaksborg med grabben och ska jogga tre ggr. Ha en fin helg och krama om hela familjen!

2009-12-05 @ 16:05:19
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 09:43:56
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

TH-fan? :)

2009-12-15 @ 17:25:03
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0