Hjäääälp!!!

Jag tror att jag blir galen.
Min snälla söta lilla Tanja som alltid har varit mycket nöjd med livet har förvandlats till en galen pipig gnällig trotsungen som får arga utbrott ca var 5:e minut.
Vad har hänt??
Hon är arg på mig, på Corinne, ja på alla utom sin pappa.
Jens kan få henne glad och nöjd på 2 sekunder blankt, vet inte hur han gör.....
Tycker att vi behandlar henne på samma sätt, men kanske inte??

Förvirrad är jag, och innerligt trött på det lilla monster som har bytt plats med min goa glada Tanja..........

Kommentarer
Postat av: MissKalila

Hur gammal är hon? För det låter precis som min son. Han lyckades hålla sig som världens gladaste charmigaste till ungefär 3 år, då blev det bara värre och värre. Sen gick det över, men nu är han mer sådär vuxet bestämd och klok med egna åsikter om allting.

2008-09-09 @ 09:34:16
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Helene

Åh, välkommen i min klubb!!!



Med Felix eskalerar trotsen i 2-4 veckorsperioder, sen kan det vara lugnt länge! Men sen brakar det lös igen!! Det gäller att vaa konsekvent och inte ge vika (för det är ju såååå lätt, särskilt när man själv är trött och hungrig!!)

2008-09-09 @ 09:55:59
Postat av: Maria

Helene:

Tack, tror jag, vill kanske inte riktigt vara med i din klubb ;)

Tycker att jag är konsekvent som satan, Jens är det INTE, men honom lyssnar hon på utan att blinka. Hon är en riktig pappagris som har lindat sin kära far runt lillfingret.

Vet ju att trotset går över, men det är jobbigt just nu........

2008-09-09 @ 10:17:09
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

MissKalila:

Hon är 4,5 år, denna lilla pappagris ;)

2008-09-09 @ 10:18:53
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0