Back in time

Börjar ju bli några år sedan man va en riktig hästtjej.
Då, på den tiden var hästarna mitt liv, mitt allt

Särskilt en ponny hade mitt hjärta i ett järngrepp.
Pompis, jag var 11 år när jag fick henne, sålde henne när Corinne föddes.
Då var jag 19 år.

Hon har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta, så när jag och min minsta syster fick möjligheten att hälsa på henne i somras så kastade vi oss i bilen.

Värmde så i hjärtat att se hur bra hon har det, fortfarande pigg och alert trots sina 20 år, och att hon dessutom är villkorslöst älskad av en liten tjej på 12 år, som lever sitt liv runt denna lilla ponny. Precis som jag gjorde en gång i tiden.







         
Jag, Pompis och ägaren          Jag på Pompis




         
Malin hoppar                               Malin och Pompis










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0