Är jag/ har jag

Utsliten?

Slapp i hullet?

För spinkig?

Fel frisyr?

Tråkig?

För liten rumpa?

För gammal?


Förmodligen inget av det, bara funderar. Vilket jag gör alldeles för mycket nu för tiden......
Tycker du att jag verkar sur och grinig så har du fel, jag kan verka sur och off när jag grubblar för mycket.
Min sura sida kommer fram när jag är sårad, ser sur ut medans insidan är i upplösningstillstånd.
Eller kanske jag verkar jätteglad, som vanligt. E bra på att spela, kan nog lura dom flesta.......

Förmodligen någon form av försvarsmekanism, ingen vill prata med en surpuppa, alltså får jag vara ifred med mitt grubblande........

Ja ja, det går nog över snart. När jag har grubblat klart.......
Skönt att skriva av sig lite, sätta ord på sina tankar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0