Sökes: romantisk man!

Har fått för mig att detta är typiskt det manliga släktet (med några få undantag).

Har oxå fått för mig att karlarna är antingen eller, superromantiska eller totalt oromantiska. Inget mellanläge om ni förstår hur jag menar.......
Tar en karl jag känner som exempel, han skulle aldrig drömma om att missa någon högtidsdag. Uppvaktar sin fru titt som tätt, håller sig uppdaterad om nya roliga små presenter, smycken, kläder och upplevelser. Skickar blomster eller chokladbud då och då, bara för att han vill lixom.......

Sedan kan vi ta många andra män jag känner..... Glömmer förlovnings/bröllopsdagar, födelsedagar och andra högtidsdagar. Vet nog knappt var man kan köpa en blomma, skulle skämmas ögonen ur sig om dom någon gång skulle behöva luska ut tjejens klädstorlek och köpa ett plagg till henne, och smycken......är det något ätbart??

Trist tycker jag, är ju så trevligt med lite uppskattning ibland..........


Någon som håller med mig??

Hur är era karlar?? (inte svårt att lista ut var min karl hamnar va??)

Kommentarer
Postat av: Lena

JAAAAAAAAAAAAAAG håller med dig till 110 %!!! Nu har ju T och jag gått isär... Men när vi förlovade oss så sa han



"Här, är du nöjd?! För jag behöver väl inte hålla nåt jäkla tal va?? För det tänker jag inte göra!!"



Hur romantiskt var det på en skala??!! Hittar di nnågon som uppfyller kriterierna så skicka honom till mig =)



Kraaaam.

2008-11-04 @ 09:48:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0