Oj, så det kan gå

När Corinne satt hos frisören igår så säger frisören plötsligt till mig, -kom och kolla här....

Vad ser vi, jo en vidrig liten LUS. Jag greppade det lilla aset och kastade ut det.
Fyyyyy, säger jag bara!!!

Frisören fortsatte klippa och höll utkik efter fler.
Men nej, hon hittade inga fler och kunde inte se några ägg heller.

Med klippningen avklarad fick vi bege oss mot Apoteket och inhandla avlusningsmedel.


Så resten av eftermiddagen ägnades åt kamning och behandling.


Nu hoppas jag innerligt att dom vidriga små äcklen håller sig låååååångt borta!!!!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Ååååååå FYYYYY!!! Min mardröm. Vad kostar det där medlet?? Har hört att det ska vara jätte dyrt.

2008-11-26 @ 08:16:16
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0