Ortopedbesök

Ja så har man då äntligen varit på besök hos ortopeden.

Trevlig och rolig va han, hade nog väntat mig en gammal surgubbe som skulle ge mig min dödsdom...

Fick bekräftat att jag med största sannorlikhet alltid kommer ha en nacke som krånglar från och till, inte så kul kanske =/

Men det var inget som han ville göra något åt i nuläget eftersom jag har blivit mycket bättre av mig själv.

Men, jag måste börja träna på allvar. Bygga muskler i rygg, nacke, axlar och mage. Med bra muskler så kommer problemen med nacken hålla sig undan.
Någon som vet någon bra träning??

Och nu till det bästa, läkaren tyckte att det var helt okej, till och med BRA om jag började rida igen.

Så gissa vad jag tänker börja göra till hösten =D =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0