Middagsgäster

Tror jag lider av "vill inte vara ensam sjukan"
Eller så e jag bara översocial, samma sak kanske ;-)

Jens e iväg å jobbar hela dagen, så jag bjöd hit hans syster med barn på middag.
Hennes gubbe jobbar oxå och det är ju så tråååååkigt att äta själv, jojo barnen e ju med men det är skönt att ha en annan vuxen människa här oxå =)
Dessutom kommer vi så bra överens jag och Linda, vet var vi har varandra och varandras barn, så det är så skönt okonstlat att umgås med henne.
Tackar min lyckliga stjärna för min goa svägerska!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det tråkigt att äta själv!!! Vi måste se till att ses snart. Det var ju år och dar sen =(



Kram på dig vännen och tack för dina fina ord i bloggen.

2008-05-11 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0