Imorgon gäller det

Är sååå spänd över detta.
Ska bli så kuuul att börja jobba =D

Kommer väl bli en tuff första dag, men den smällen är jag beredd att ta.

Lämnar hemmet vid 9.30 och är glad om jag är hemma vid 21.30 igen.
Ska nämligen ha personalmöte direkt efter jobbet.
Ska bli spännande att träffa dom man ska jobba med......


Meeeen, det kommer kännas riktigt konstigt att knappt träffa barnen på hela dagen.
Ja ja, vi får ju äta frukost ihop iallafall och tiden dom får med sin pappa nu kommer att göra oss alla gott.


Kommentarer
Postat av: Annica

Väntar med spänning på att få höra hur det går !!! Jag såg messet du skickade när vi vaknat ur koman. Men dement som jag är, så har jag glömt att svara. Mänskligt har jag hört =) kramis

2008-05-14 @ 16:19:48
Postat av: Anonym

Hur gick det nu på jobbet då, vad är det du jobbar med?



Hoppas att du hade en bra dag igår!

2008-05-16 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0