Utmanad......

Hur lång är du?
- 171 cm

Vilken ögonfärg har du?
- Blå

Vilken hårfärg har du?
- Rödhårig e jag

Familj?
- Jens, Corinne, Tanja, hunden och katterna

Har du någon bil?
- Nix

Musik du lyssnar på?
- Allt och inget

Vem ringde dig senast?
- Mamma

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Jag har en fast anställning på ett trevligt jobb, jag har tagit körkort, jag har två tonårstjejer *hjälp* och jag och Jens är fortfarande lyckliga tillsammans.

Vilka städer har du bott i?
- Tanumshede och Uddevalla

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
- 0

Vilket program läste du på gymnasiet?
- Barn & fritid

Vilken är din favoritglass?
- Citronsorbe

Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska

Har du någonsin åkt ambulans?
- Nix

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej

Favorit drink?
- Något friskt å syrligt, inget sötblask tack

Hur gör du för att lufta din ilska?
- Pratar om det

Vad är du rädd för?
- Att något ska hända någon i min familj.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
- 2 månader

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
- Egotrippade jävlar som inte kan bjuda på sig själva *morr*

Hur många tatueringar har du?
- Ingen, ÄN..........

Vad ska du göra idag?
- Jobba.......

Jag utmanar: Den som känner sig utmanad

Kommentarer
Postat av: Annica

Älskar såna utmaningar. Så jag VILL! KRAM

2008-07-06 @ 00:38:14
Postat av: Annica

Helloj, tänkte åkt inom där du jobbar idag, men tiden räckte inte till. Jobbar du i helgen? Kram

2008-07-19 @ 00:19:26
URL: http://vampyria81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0