Skumt del 2

Har inte känt något mer konstigt, men va otroligt trött hela dagen igår.
Mår fint idag.

Är inte direkt stressad eller har ångest för något.
Ser mig själv som en stresstålig människa och tar dagen som den kommer.

Kan ju visserligen vara så att jag mår lite psykiskt dåligt över allt som är runt Corinne nu. Ser ju att hon inte mår bra och det gör ju att man känner sig som en superkass mamma med jämna mellanrum.........


Jaja, d grer sig som man så vackert säger här i bohuslän =)



Kommentarer
Postat av: May Britt

Inte lätt att ha en 7 åring i husmdet vet jag mycket om...fast tjejer kan nog va lite värre kanske?!?!?



Har du kollat blodtrycket??Kan låta som om det var ett blodtrycksfall...kanske???

Nåt allvarligare vill man ju inte nämna eller tro på..



Lycka till och hoppas det inte händer igen..!!

2008-12-13 @ 12:34:06
Postat av: Lena

En väldigt vis vän berättade till mig härom dagen att man mår ALDRIG bättre än sina barn, från den dagen man blir Mamma...



Och visst är det så sant. Mår ens barn dåligt så känns det ju verkligen som om någon tänker slita ut hjärtat i kroppen på en =(



Tänker på dig så det knakar vännen och hoppas att det snart lugnar ner sig!! Du är världens bästa Mamma till dina vackra små tjejer. Våga säga något annat!! För då kommer jag ut och ger dig en omgång ;)



Massa tankar och styrkekramar till dig vännen!! Len.

2008-12-14 @ 20:30:39
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0