Nackar och hormoner

Nu är det snart dax för lite kaffe här, har lämnat mina troll dit dom ska. Corinne till skolan och Tanja till dagmamman.
Själv ska jag till sjukgymnasten, kommer väl inte hända något vettigt där idag heller men det känns bra att någon följer upp mig så nogrant som hon gör. Blir ju lättare för ortopeden att göra en korrekt bedömning när hela förloppet finns svart på vitt.
Ska till barnmorskan oxå, har fått konstiga biverkningar av spiralen. Eller ja, biverkningarna i sig e inte konstiga (finnar, småblödningar å konstigt humör), det konstiga är att detta kommer 2,5 år efter att jag satte in spiralen, har ju inte varit några problem alls tills för ca 6 mån sedan.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

får jag fråga dig en sak?

2008-04-03 @ 10:12:16
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Maria

Självklart =)

2008-04-03 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0