Fyllande mammor å flyttande kompisar.....

Igår fyllde min älskade mamma år så det blev lite tårta å kaffe idag vid 11, i med en alvedon å se glad ut.......
Mumsig tårta va d iallafall å kaffe kan jag ju inte få för mycket av =)

Annica å Daniel har ju blivit stolta husägare och hade inflyttningsfest igår. Trode att en dusch skulle ta bort min förkyldning en stund så jag orkade lite party, men nej då. Så tråkigt, jag som verkligen ville dit =(
Men dom hade det nog trevligare utan en febrig, trött å grinig Maria ;-)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aldrig roligt att vara sjuk.. Krya på dig

2008-04-06 @ 20:37:36
URL: http://mathildahanssen.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Men vad tråkigt med förkylning gumman! Hoppas att du snart känner dig bättre =)

Kramar till dig!! Lena.

2008-04-06 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0