Familjelyckan är total =)

Alla som känner denna familj irl vet att vi är lite tv-spelstokiga.......

Nu har vi äntligen fått Mario kart till vårat wii, detta spel har jag lääääängtat efter enda sedan wii lanserades här i sverige (kan det vara ca 2 år sedan??)


bild från nintendo.se

Det roligaste är ju att vi alla klarar av att spela, Corinne är helt såld (brukar inte vara så intresserad), snart kör hon väl bättre än mig ;-)

Ska snart avbryta spelandet och få med mig sessorna ut i det fina vädret.
Vårat fina "stenstaket" på framsidan skulle behöva ett besök av herr högtryckstvätt.

Just det ja, ska röja lite i tvättstugan oxå (hatar allt som har med tvätt att göra, booooring).
Jens skulle ner å hälsa på källartrollen och kolla så att dom har det bra.
Brukar hota med just dom trollen när tjejerna är riktigt vrånga, lite fult, jag vet, men det funkar ;-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, Mario Cart är ju bara sååååå kul!! Saknar det med...

Kramisar gums.

2008-04-13 @ 16:55:28
Postat av: Bloggens ägare

Lena: Jo, visst är det kul =)
Bara att komma hit och spela om du är sugen ;-)
Kram på dig hjärtat

2008-04-14 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0